Ciekawostki dropsa

Czwartek, 15 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 1

Pierwszy dzień w tym roku, kiedym w drodze powrotnej do domu pojechał kawałem drogi z całą (!!!) Rodziną. Giant Juniora odkurzony, Cube ob. Małżonki czysty jak z kartonu... Wiosna zapowiada się obiecująco.
Jednakże poza tym rodzinnym spacerkiem jedno mnie dzisiaj napadło, kiedym pocinał po ścieżce dla rowerów, po której snują się piesi. No ni mo wała, łażą całkiem jak zombie! Jak ślepe kury. Zatem znalazłem dzisiaj pomysł na czyszczenie ścieżki dla roweru (pomijając Kobiszcze, które mnię opierdoliło za wystrach któregoś 13 lutego tego roku).
Na ścieżce rowerowej najlepiej nikomu nie patrzyć w oczy. Ludzie, widząc że ich nie zauważam, przeważnie unikają wchodzenia mi w drogę. Zerknijże komuś w oczy i sprawdź, jakie jest prawdopodobieństwo dzwona w porównaniu z tym, kiedy jadąc w przód udajesz, że rozglądasz się gdziekolwiek :) Noszcoorva, to działa w 90% przypadków, pomijając zagadanych komórkowców!!! :D
Km z Juniorem: 4
Ku przemyśleniu dzisiaj obrazek w temacie wiodącym. Tak trzeba chyba jeździć, żeby nam piesi na nasz kawałek powierzchni nie włazili ;)