h km/h:
Temperatura:-2.0

No to... wystarczy tego jeżdżenia.

Poniedziałek, 13 lutego 2012 · dodano: 13.02.2012 | Komentarze 0

Odwilż przyszła, żeszkuwa. A z nią przyczłapał mnie się do wyra leń poranny, któregom dawno w cholerę nie widział. Ustanął wziął wedle łoża mego i trzymał pod pościelą z rana, pisowskie nasienie... Takem se pomyślał wtedy, żeby jakaś siła kopa użyła, i dupie mej wektor nadała w celu wywleczenia się z wyra. A była wtedy 5:20... Tylko ma wola nadludzka sprawiła, że tym razem nie dałem się błogości. Na zewnątrz nie spodziewałem się niczego rewelacyjnego, więc japę rozdziawiłem na widok odśnieżonej ulicy i chodnika też. Tak sobie pomyślałem, ze gdyby taka pogoda nastała dzień wcześniej, dziewczyna i chłopaki zbluzgaliby się na cacy jadąc na wycieczce Mareckiego. Ale się nie zbluzgali, no i chwała aurze.
A na drodze mej spotkałem dzisiaj zapasioną damę z fajurą (fujarą?) w zębach, która wzięła mnię i zjebała za straszenie Jej maci, bo się zagadała w telefonie i nie zauważyła Dareckiego na chodniku na Hetmańskiej. Akuratnie, co prawda, driftowałem przednim kołem po śniegu w stronę tejże, ale nawet em Jej nie tyknął okciem. Nawet na meter nie zajechałem w okolice onej... Ja przepraszam wszystkie Wymownie Wychowane Damy, ale za słów kilka "miłych" w moją stronę zasyłam Szanownej życzenia, coby obstrukcji strasznej dostała, tak przez tydzień najbliższy. Racica kozia, jedna w ząbek czesana.
Ale dość wygorzkniania się, pewnie to przez tyrkę z początkiem tygodnia, bo roboty na 40 godzin dziennie a DareckiEB jeden sam, samiuśki. Przyczynkiem zapewne fakt, że to ostatni rowerowy dzionek pewnie we w tym tygodniu, bo jutro Zegrze przywita na trzy dni w ramach szkolenia, a piątek ma szpitalem pachnieć już. Więc sobie animuszu dodaję tym kaprawym wpisem (a bo mnie babsko podkooRRRRviło, nie ukrywam!)
Ja was błogozdrawiam zatem. W imię korby, i łańcucha, i przerzutki dobrze działającej w tym błocie pośniegowym. Ament!
A muzycznie dzisiaj nic, bo to kabaret będzie! Bo tak mię się z tą "damą" skojarzyło...