h km/h:
Rower:

Odwiedziny u "Piotrusia", co na Zalewie Wiślanym mieszka

Niedziela, 12 lutego 2012 · dodano: 12.02.2012 | Komentarze 5

Powaliło DareckiegoEB (czyli MNIĘ) dzisiaj, wziął i obdzwonił znajomych. Takem sposobem zauzbierał ludzi kilkoro i blachosmrodem wziął i zawiózł do Suchacza, na łyżwy znaczy się! Zamiar był taki, żeby Piotra odwiedzić - bo sam taki samotny czasem, zwłaszcza latem bywa. A ostatnio tam bylim rowerami, roku pańskiego 2011 i 27 lutego. Ten Pietrek to nie byle kto, koleś ma chawirę we w wyjątkowym miejscu, mianowicie na środku Zalewu Wiślanego się zainstalował i tu poczywa sobie okrągły rok, strasząc pręgowaną skarpetą na jednej nodze. Najzacniejsze to było, że po odwiedzinach wracać trzeba było do brzegu, a Jego Ekscelęcja Wiater duł w drodze powrotnej w pysk, aż mię łyżwy stawały. Mijane w tą gorszą stronę Piękne Panie, w tym jedna z błękitnymi kolczykami na zębach (tak mój Pierworodny ochrzcił aparat zębowo-paszczowy korekcyjny), zostały ostrzeżone że Piotruś przyjmuje na AŁDJĘCJI, ale w drogę powrotną nie sponsoruje taksy, więc smutno jest i zimno tak daleko wracać. W okolicach plażowego ogniska co szybsi napoczynali swoje kiełbasy, kiedy Białogłowy dochodziły na brzegu...
Takeśmy wzięli i pożarli Kiełbasy, opili się kawy, HARBATY oraz innych dóbr doczesnych, i zawrócilim do dom.
W tripie udział wzięli:
Zaczepna Wiolettka, Śliczna Higieniczna Asia oraz łyżwowo:
Niezmordowany Rafi, Ilfing De Reds i moja spasiona osoba. Dowodem na odwiedziny jest taka fotoinstalacja oto:

Wam wszystkim dziękuję. Za to i tamto wszystko :)
Dzisiaj wydarzyło się:
1. Whitney Houston zmarła. Albo utopiła się. Albo i to, i to. Ładnie śpiewała...