Kilka grubych ślizgów.

Czwartek, 10 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 3

Przeprowadziłem wczoraj rozmowę z Juniorem na temat ogarniania spraw ważnych oraz spełniania życzeń. Dzisiaj rano Junior się ogarnął i sam sobie zrobił śniadanie, zanim wstałem! Bardzo pozytywnie mnie tym faktem zaskoczył, bo nie było rozmowy aż o takiej samodzielności... To pewnie na okoliczność wieczornego pójścia na trening judo ;)

Rowerowo: Tydzień Dareckich trwa w najlepsze! Wczoraj uknuliśmy z tow. imiennikiem plan, aby dzisiaj śmignąć na tzw. Wichrowe Wzgórza, gdzie byliśmy letnią porą. Miałem zamiar poszukać kolorowego, jesiennego lasu i pstryknąć jakieś słit focie. Przypadkiem zajechaliśmy na górkę w pobliżu i całkiem przypadkiem w kilka innych miejsc.
Początek jazdy z tow. Dareckim zaakcentowaliśmy napadem na milicjanta. Owy funkcjonariusz poruszał się ładnie utrzymaną emzetką, a kask i kurtka całkiem ładnie dopełniały klimatycznej całości. Wyszedł z tego wszystkiego całkiem ładny milicjant z czasów MO :)

Potem już tylko jazda, sapanie, drifty (Hutchinson Urban Tour 700x37 jest idealny na błoto w lesie ;) i oganianie się przed strzyżakami sarnimi. Opieniek rośnie masa...
Kilka zdjęć ze spaceru:
1. Panoramka z Wichrowych Wzgórz

2. Darecki zadaje szyku na pewnej górce koło Kamionka:

Spróbowaliśmy każdej nawierzchni, były bezdroża, szuter, leśne dróżki z kałużami, trochę asfaltów w Jeleniej Dolinie. Czyli wszystko, co powinien znać każdy rower :)

Na dodatek okazało się, że Darecki jest niezłym zaklinaczem koni z ul. Rumiankowej :)

Muzycznie: skoro w początku dzisiejszego opisu dnia było nawiązanie do spraw ważnych, to na koniec chciałem Wam przedstawić typową kołysankę dla niegrzecznych dzieci w wykonaniu niemieckiej mamusi :)
Pozdrawiam fanów The Prodigy :)