h km/h:

Pękła mi gumka...

Czwartek, 8 sierpnia 2013 · dodano: 08.08.2013 | Komentarze 2

To chyba od tego upału. Zwykle jeżdżę ze sprawną gumką, ale dzisiaj nastała taka chwila, że zwyczajnie mi owa gumka postanowiła pęc - no i jak postanowiła, tak pęknęła :) Akurat stałem koło Oliwki na elbląskim "starym" mieście. Czy to miał być jakiś znak?
Na szczęście w zaprzyjaźnionym serwisie rowerowym spotkałem trzech kumpli no i dziwnie by było, żebyśmy wspólnie nie poradzili sobie z tym problemem. Pod Oliwkę już więcej dzisiaj nie podjeżdżałem! ;)

Rowerowo: poranne zaopatrzenie okołodziałalnościowe i spacer z przygodami w okolicach sjesty. Bardzo gorąco, mam również zdjęcie termometru z datą i godziną ale dzisiaj zwyczajnie nie chce mi się go wstawiać. Gdyby jednak ktoś miał niemożebną potrzebę, mogę wysłać mailem. Dane i informacje można sobie będzie wyciągnąć z EXIF-u ;)
Muszę jeszcze pomyśleć nad przewyższeniami w budynku, bo mi GPS nie działa na klatce schodowej...

Muzycznie: Mela Koteluk pośpiewa dzisiaj o wielkich niebach. Jeszcze w sierpniu na żywo w Elblągu - o ile nie zachowa się jak drużyna Barcelony.

Darecki
| 20:36 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj Powszechnie wiadomo, że GPS ma największe problemy pomiędzy parterem a drugim piętrem. W takim wypadku aby mieć dobre dane wystarczy wykonać zaledwie trzy fotki na każdym schodku i wyciagnąć średnią którą wystarczy zaokrąglić do trzech miejsc po przecinku i wszycho będzie OK.
Zadlo
| 09:46 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj suwmiarka z certyfikatem z urzędu wag i miar zdjęcie schodów (każdego) i zsumować, jak się wbijasz windą to się nie liczy

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu