Niezbędna garść wiarygodnych danych :)

Środa, 7 sierpnia 2013 · dodano: 07.08.2013 | Komentarze 2

Nie przeczę - fajnie nie jest. Za to jest niezimno, a na dodatek zauważyłem, że wyschła do cna nasza elbląska fontanna przy tzw. "pigalaku". W pierwszym odruchu przyszło mi na myśl, że z okazji gorących czasów nastała era śmigusa-dyngusa i ludziska wiadrami rozwlekli wodę na cztery strony świata.... Obawiam się jednak, że pomyślałem - jak zwykle - źle, bo skoro woda znikła w jednej części miasta, a znienacka pokazała się w innej, to ani chybi nic się nie zmarnowało :)

Rowerowo: nadeptałem się strasznie. Zakupy, pogaduchy ze Znajomymi, pieprzoty i jedna wystraszona Głucha Baba to dzisiejsze charakterystyczne eventy z jazdy w skwarze. Żeby jednak nie było, że jestem niepoprawnym roztrzepańcem, pozwoliłem sobie na deczko precyzji, żeby Naród nie myślał, żem pierdoła i ściemniam z jeżdżeniem.
Niestety, nie mam filmu z trasy...

Oba te precyzyjne strzały wykonałem w Elblągu na ul. Fabrycznej 3, w miejscu o współrzędnych GPS N:52°10'26" E:18°51'9" w kierunku budynku EPEC-u. W obecnej sytuacji zupełnie na marginesie uważam, że hasło reklamowe owego przedsiębiorstwa jest bardzo nie na miejscu. Przy okazji chciałem się również pochwalić, że moja Vmax była dzisiaj identyczna z temperaturą ;)

Muzycznie: mój blog, moje granie. Może komuś się już przejadło, więc dla odmiany dzisiaj będzie... a jakże! Bonamassa :) I to całe 11 minut i 28 sekund!
"Just Got Paid" i "Dazed and Confused". Proszę sobie puścić i pomachać głową :)

DareckiEB
| 21:27 czwartek, 8 sierpnia 2013 | linkuj Tomar66 - uwaga cenna, ale z technicznego punktu widzenia istnieje mały problem. Czujnik tego urządzenia znajduje się na dachu i wskazania nie są zgodne z rzeczywistością (zawyżone o jakieś 4-5 stopni Celsjusza. Z premedytacją nie wrzucałem zdjęcia z temperaturą, chcąc uniknąć agresji ze strony uważnych analityków owego wypasionego portalu. Ja mam żonę i dzieci, i chore serce. Ja mam po co żyć i chcę! ;)
Tomar66 | 02:30 czwartek, 8 sierpnia 2013 | linkuj Łeee. Brakuje zdjęciowego udokumentowania temperatury. A to z punktu widzenia hasła reklamowego najważniejsze

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apust