h km/h:

Hot'n'Sexy

Wtorek, 6 sierpnia 2013 · dodano: 06.08.2013 | Komentarze 2

Tytulik to malutka parafraza na spoconego faceta z zadbanym, piwnym saganem :)

Rowerowo: śmiganko w skwarku po naszym ślicznym miasteczku, do mechanika i Gabinetu Relaksu i Wypoczynku. Temperatura wzrosła, ciśnienie leciuchno spadało.
Dla wyznawców aptekarstwa wyszykuję jutro przedokładny wPiS tuż przed podaniem schabowego z kurczaka jako szynki z piersi indyka. Na deserek wrzucam podniecającą prędkość maksymalną. Bardzo żałuję niezachowanych 55 fotek z trasy, a mój licznik raczej każdy już widział. Nie ma lipy przecie :)
Mam tylko mały problem... Jak mam wpisać temperaturę, jeśli część dystansu jeździłem po 8:00, a resztę po 15:00? Niepokoi mnie ten problem bardzo, ale to "bardzo bardzo"...

Muzycznie: Król mój złoty. Lord Joe. "Sloe gin".

Darecki
| 19:59 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Temperatury Ebowe jakiekolwiek by nie były i tak wzniecają spore podniecenie wśród uzytkowników mersedesów :-)
Zadlo
| 11:32 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Ale temperatury to mają być podane powietrza tuż przy asfalcie czy na wysokości 1,5 metra bo to jest ważne i czy pomiar termometrem elektronicznym czy rtęciowym czy alkoholowym.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewy