h km/h:

MTB Maraton Bażantarnia - z boku.

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 0

Tak to u mnie ostatnio bywa, że w weekendy mniej jeżdżę z pewnych powodów.

Rowerowo: jeden z tych miłych dni, kiedy wszystkie rowery stojące w pokoju są zabierane w komplecie. Tak też było i dzisiaj. Oglądaliśmy pierwszy od dłuższego czasu maraton MTB w naszej Bażantarni. Lekko podobno nie było, a sporo przyjezdnych zdziwiło się profilem, różnorodnością i trudnością trasy. Niektórzy do dzisiaj myśleli, że Elbląg i okolice są płaskie, jak tereny na Kurpiach :)
Zdjęcia z zawodów tutaj, tutaj, tu oraz tutaj :)

Warto wspomnieć, że dały czadu nasze dziewczyny i na dystansie mega zdobyły miejsce pierwsze (Owieczka - kto zna, ten wie), a na trzecie bez zbytnich ceregieli wdrapała się AgniechaEG.
Wszystkim wymiatacz(k)om gratuluję :)
Nasze dziewczyny na podium:

Muzycznie: z okazji wypadałoby dać coś z grubej rury ;)
Będę Was męczył w czerwcu, oj będę... Joe znowu - tym razem Slow Train. Zapraszam...