Gang dzikich wieprzy...

Środa, 12 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 3

Dobrze, zdrowo i miło jest bywać zmęczonym - każdy użytkownik roweru i miłośnik tzw. kultury fizycznej to wie. Stąd mój przesmaczny nastrój wieczorową porą, albowiem dzień zjechany został z należytym szacunem, smakiem i dostojeństwem - na dodatek w gronie Towarzyszy z Ministerstwa Dobrego Samopoczucia i Szczęścia Doczesnego.
Bardzo dziękuję Ministrom z gabinetu, wymienionych poniżej...

Rowerowo: Tuż po 8:00 zadzwoniłem do ministra informatyzacji, który już kręcił z ministrem przemysłu. Reprezentując resort dobrego humoru musiałem do nich dołączyć, bo samemu - wiadomo przecie - kręcić się nie da na boku - a zwłaszcza na rowerze :)
Pędząc ku Towarzyszom stwierdziłem, że dzisiaj mam moce i pod butem coś się znajdzie dla każdego. W tajnym miejscu, którego nikt nie znał (z nami włącznie), znalazła się jeszcze Towarzyszka z ministerstwa zagranicznego i Towarzysz z resortu siłowego . W tym gronie uradziliśmy, komu potrzeba więcej, a komu mniej - i pojechaliśmy realizować plan pięcioletni.
Wypadło mi, że trzeba było jechać do Stegny w celu podtrzymania dobrego nastroju - co uczyniłem z niekłamanym zadowoleniem. A że wróciłem sam?
Proste... Nie każdemu udaje się ze mną wytrzymać ;)
Obrazek ze Stegny: Blondynka w kabriolecie. 1000 panoramicznych na kolanach :)

Muzycznie: Grańsko zgodne z nastrojem i pogodą.
Trzeba doceniać dobre... Zapraszam do posłuchania z nadzieją, że pokiwacie głową z uznaniem. Panie i Panowie, Joe Bonamassa z kawałkiem "Happier Times".