h km/h:

Jazda bez prądu.

Środa, 5 czerwca 2013 · dodano: 06.06.2013 | Komentarze 3

Nic tak nie odcina w czasie jazdy, jak brak prądu.

Rowerowo: Człowiek ledwo wyjedzie w miasto, a się zaraz ktoś napatoczy. Dzisiaj na ten przykład napatoczyli się z okazji pierwszej środy w tym tygodniu Bartek z Dareckim. Niestety, jechałem dosłownie bez prądu, więc i nie dało się wyjechać dalej, niż za rogatki naszego Ebowa. Najbardziej podejrzane w tym wszystkim jest to, że brak prądu u mnie zaskutkował spadkiem napięcia na działce Dareckiego, o czym nie omieszkał zakomunikować Kawowy Majster. Wychodzi na to, żeśmy obaj jak jedno na tym padole...
Ponieważ miałem problemy z prądem, sprzedałem swoje ostatnie SPD-y Bartkowi - żeby było za co podnieść stopę życiową. Mam nadzieję, że stopa poprawi się również u Bartka :)
W ramach namawiania do kupna zaproponowałem promocję w postaci darmowej konsumpcji czereśni z działki. Poczciwe chłopaki nie zeżarli mi wszystkiego. Zostawili pestki...

Muzycznie: Trochę niepokojącej muzyki. Kuzynka żony zmaga się z raczyskiem. Jedni pędzą za kasą, inni za życiem.
Bardzo trzymam kciuki...
Rob Dougan "Clubbed to death".