h km/h:

Majster

Wtorek, 4 czerwca 2013 · dodano: 06.06.2013 | Komentarze 4

Dobry Majster to gwarancja sukcesu. Podwójny sukces, jeśli to Znajomy Majster.
Minus tej sytuacji jest jeden: Dobry Majster ma zrobić swoje i odebrać zapłatę. Dobry Znajomy Majster może mieć życzenia. Majster Dareckiego na ten przykład lubi napić się kawy, więc zwyczajnie ją sobie zamówił przy robocie. To mu zawieźlim Primy woreczek, naokoło przez lotnisko. Po drodze była sesja w medialnym i coraz bardziej znanym w świecie miejscu, o czym w kliknięciu na zielono :)

Rowerowo: Nawet kaprawy pogodowo dzień może ładować bateryjki i wypasione samopoczucie. Grunt to dobry nastrój! Nie zniechęciły nas ani mżawki, ani nawet wiatry :)
Rasowy bajker wiatrów się nie boi :)

Muzycznie: Piosenka dla każdego Majstra. SDM i "Majster Bieda".

DareckiEB
| 21:26 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj A ja mam! W końcu :)
Darecki
| 21:22 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Nic to ponieważ dzisiaj prąd wysiadł na dobre :-(
DareckiEB
| 21:18 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj No i żeś mi cały koncept pisania zaiwanił :)
Darecki
| 21:16 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Majster kawusi się napił to i robota poszła. Następnego dnia wysiadł na działce na chwilę prąd.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iajas