h km/h:

Wpis (i wieczór) z zieloną butelką.

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 4

Czasem coś zwyczajnie nie chce działać pomimo tego, że bardzo się chce i Człowiek zwyczajnie się stara. A jednak nie wychodzi!
Niektóre dni mieszkają w starej chacie na kurzej łapce... Z babą Jagą z jednym zębem, która ma syfa na nosie...

Rowerowo: W dobrym tonie jest szukać sobie różnych pretekstów do aktywności (taki slogan...). Dlatego dzisiejsze kilometry zafundowałem sobie na raty, robiąc przejażdżkę po 15:00, a w ramach przygotowania kolacji pojechałem przez miasto zamówić pizzę na mecie kilku alleycatów. Dobre żarełko to też pierdoła umilająca życie.

Muzycznie: Bardzo wieczorny klip dla samotnika z rozterkami. Oglądam przez dno zielonej butelki.
Massive Attack - Live With Me

Darecki
| 21:21 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Żądło --- no nie mów, Malborska rządzi :-)
Zadlo
| 05:53 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj nie żebym szukał podobieństw to jeszcze te same imiona ;P
DareckiEB
| 21:31 sobota, 11 maja 2013 | linkuj Moje ciasto było z oliwkami, salami i sosem czosnkowym - zrozum! Takich na mecie na Twojej działce nie ma, za to na Twoim bywają truskawki i galaretka. Tak dla równowagi.
Żeby była zgoda: obaj miewamy zimne piwo w domu, poirytowane od czasu do czasu Kobiety i nafochanego - też od czasu do czasu - pieluchogrzmota. Kolejna porcja podobieństw!
Kyrfffa... aby nie za wiele tego? :)
Darecki
| 21:01 sobota, 11 maja 2013 | linkuj Po trzech wspaniałych dniach zdradziłeś mnie nikczemnie i to dla kawałka ciasta :-(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzadk