h km/h:

Palenie opony

Piątek, 10 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 5

Pomijając nieodzowną, poranną kawę pozostałe kalorie przed obiadem były wyłącznie odejmowanie.
Wiem, wiem, że to podobno niezdrowo... Nie zaszkodzi mi, mam co palić ;)

Rowerowo: Początkowe kaemy w potrzebach rodzinnych, potem z Dareckim, doglądając dóbr doczesnych, majstrów i kwiatków. Finisz wspólnego jeżdżenia to straszenie Szczylnikutników i groźne miny pod szkołą podstawową nr 12 w Elblągu. Odważni tam byliśmy, bo daleko od domu i nikt nas nie znał ;) No i mieliśmy eskortę dwóch Szkodników :)

Muzycznie: Dzisiaj takie o "coś". Stary, dobry INXS. Afterglow. Odpływająco :)

arturbike
| 09:55 czwartek, 16 maja 2013 | linkuj No dobraaaaaaa, kiedyś.... :-)
Darecki
| 21:39 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj Jutro też pojedziemy :-)
DareckiEB
| 21:09 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj Artur: oj, Brachu, musisz zacząć z nami jeździć pod szkołę ;)
arturbike
| 11:34 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj Eeee kolego DARECKI trochę więcej moralności :-P
Darecki
| 20:59 sobota, 11 maja 2013 | linkuj Oj byliśmy odważni, a tamta mama z Ic jaka fajna była :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa esiez