Majowy weekend mode off

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 0

Zwyczajnie, bez ceregieli, skończyło się majowe byczenie, w temperaturze średniej, bez słoneczka i ogólnie - niestety - bezrowerowo.
Podsumowanie największej laby w Juropie:
- jedno wesele;
- jedna flaszka w domu;
- prasowanie koszuli;
- rodzina w siłę rośnie :)
- wielkie wiaderko przezacnych, nowych znajomości;
- kilometry w dupę, Biała obrażona...

Zawsze mam przesrane... jadąc na weselisko. Niniejszym współczuję wszystkim prowadzącym pojazdy mechaniczne, a udającym się na ową uroczystość i biesiadę rodzinną. Statystycznie wyliczyłem, że nikuta nie rozumiem ludziów na poprawinach ;)

Rowerowo: przebogactwo kilometrowe z niedzieli - czyli bryndza spacerowa naopkoło na lody. Dobrze, że przynajmniej mamy to, co mamy...

Muzycznie: Świąt cała seria - czyli Pierwszy, Drugi i Trzeci. Święta patriotyczne i światopoglądowe. Zatem piosenka na okoliczność, która ideowo bardzo mi się podobuje i pasuje pomysłowo :)
Mogliwczwartek z piesnyczką pt. "Orzeł morze". Zapraszam do pobrykania, posłuchania dobrego słowa i zastanowienia. Czyli takie lekkie ą-ę.