Referandalna niedziela bez komentarza politycznego

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 5

Nie tak sobie obiecywałem dzisiejszy dzień :) Jak nie ma się tego, czego się chce - trzeba pokornie przyjąć, co jest. Pyszna pogoda.

Rowerowo: szybki śmig przed obiadem w okolice Pasłęka przez Krosno. Po południu wpadli Goście w odwiedziny i pomysł na niedzielną setkę lekko zmienił swoją zasadniczą postać ;)

Muzycznie: Dzisiaj zagram coś na pewne urodziny :)
Beth Hart and Joe Bonamassa- I'd Rather Go Blind. Wszystkiego najlepszego!

arturbike
| 22:30 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj skoro tak to zlot,
info TU--> http://arturbike.wix.com/arturbike#!aktualnoci/c1vj5
:-)
DareckiEB
| 22:05 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Ja tam politycznie obeznany nie jestem. Swoich poglądów na forum nie wyciągam, bo jeszcze ktoś mi zarzuci jakieś herezje. Tu kocham tylko rower! :)
Darecki
| 13:19 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Aleś te referendum zdominował POleciałeś PO całości :-)
DareckiEB
| 22:24 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Artur, nie ma czego gratulować! Dystans jest żaden, średnia jest średnia, setka była, ale nierowerowa - i nic więcej. No chyba że gratulacje, aplauz i akceptacja dotyczą grajdołka - tu się zgodzę.
Pozdrawiam czochrając się z tyłu :)
arturbike
| 21:49 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj brawooooooo. !!!!!!!! :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo