Pomagamy Kamykowi. Alleycat w Ebowie po raz 34

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 0

Ludziska lubią szczekać na każdego, kto coś robi "inaczej". Nie twierdzę, że tak jest zawsze - ale statystycznie każdy "przeciętny inaczej" to temat do obgadania.
Tymczasem w Ebowie potrafimy jeździć miło i przy okazji pożytecznie. Dzisiejszy alleycat zorganizowany przez Agę i Moda poza celem jazdy samej w sobie bezpośrednio pomógł w rehabilitacji jednego z elblążan, który jakiś czas temu uległ paskudnemu wypadkowi. Można? Można. Nie potrzeba wielkiej pompy. Trzeba chcieć, bez najmniejszego powodu. Trzymam kciuki za powrót Marcina do zdrowia i zapraszam do wszelakiej pomocy. Gdyby ktoś zechciał dołożyć swoją cegiełkę, wystarczy wygooglać "pomagamy Kamykowi". Wszystko jest gotowe i podane na tacy, również na naszym forum.

Rowerowo: Przedpołudniowy wybryk miejski, a po południu jazda po bandzie w ramach alleycata. Jak zwykle nie ścigałem się, co nie jest jednoznaczne z nieobecnością. Dawno mnie nie było na takiej imprezie ;)

Muzycznie: Ania - Jeszcze ten jeden raz. Ładne granie, adekwatne do tego, co się dzisiaj stało.