Temperatura:-1.0

Pozwolę sobie zatytułować wpis :)

Sobota, 9 marca 2013 · dodano: 09.03.2013 | Komentarze 2

Rano miało być śniadanie, a potem ku stolicy. Póki co, nie brykam na takie dystanse - poza tym wizyta w lycrach na stołecznych targach kosmetycznych zapewne wywołałaby lekką konsternację między ludźmi branży spa & wellness. No i pewnie Ob. Małżonka nie wytrzymałaby tak długiej jazdy na ramie, nawet jakbym teoretycznie był zdolny dostarczyć Jej Wielebność rowerem do celu ;)
Powody zmiany planów były bardziej prozaiczne: zasmarkał mi się Junior, no i trzeba było po "fachowcach" z wczoraj robotę poprawić - o czym słowo było w poprzednim wpisie i w komentarzach.
Są chwile, kiedy wraca się do lat pieluchogrzmota, pana Mietka Fachowca, pecika i berecika :)

Rowerowo: Kępa Rybacka i fik przez miasto po południu. Chłodnawo, test nowych szmatek na rower. "Zero wind" działa. Brakuje mi tylko możliwości spożycia wściekłego psa na trasie, reszta spełnia moje oczekiwania ;)

Muzycznie: Radiowa Trójka szaleje dzisiaj z kawałkami Davida Bowie. Startuje z nową płytą "The Next Day". Oficjalnie premiera pojutrze, ale zapowiada się ciekawie. Trochę już słyszałem i nie powiem - czad!
Dzisiaj coś z Jego klasyki w fajnym wykonaniu - zwłaszcza bas robi kawał dobrej roboty (Gail Ann Dorsey), no i tekst całkiem całkiem...
Zapraszam.
David Bowie - Absolute Beginners.