Przemyślenia na temat dzieci, sraczki i spraw domowych.

Środa, 10 października 2012 · dodano: 10.10.2012 | Komentarze 0

Tak się dzień dzisiejszy ułożył, że trzeba było Juniora odebrać ze szkoły wcześniej. Przechwaliłem chyba Pierworodnego, bo wyłapał jakąś biegunkę. Ludzie gadają, że to jakieś wirusy z powietrza...
Takim "sposobem" wyszło nam, że spędziliśmy zacną część dnia razem w domu.
Od dawna nie było takiej sytuacji, bo każdy możliwy czas spędzamy poza czterema ścianami, no ale wiadomo, że sraczka bywa dziwna i specyficzna. Niby sobie wszyscy o niej żartują, ale de facto żartów z nią nie ma, bo jak przyciśnie, to wiadomo... ;)
Niektórzy sobie z niej nawet żartują, że niby istnieje tzw. "paradoks sraczki": często - a rzadko. Możliwe nawet, że mają rację...
Na okoliczność "siedzenia" w domu wyszło mi, że odkryłem pewien "sekret" Kobiet.
Nam, facetom, statystycznie wydaje się, że Kobietom łatwiej jest zajmować się dziećmi. Druga strona medalu jest taka, że One częściej narzekają, że ledwo żyją po dniu w domu ze szkrabem. Facet ma inne sposoby na spędzanie dnia w domu (podobno mówią o nas, że jesteśmy dużymi dzieciakami!). Odkryłem na to kilka sposobów, a poniżej jeden z nich :)
1. Trzeba zrobić pranie. Nuda, prawda? Taki wuj! Gonisz dzieciaka w okolice pralki, wspólnie wywalacie WSZYSTKIE brudne ciuchy na podłogę i młody dostaje zadanie: wrzucanie ciuchów do pralki. Ustalasz kolejność wg swojego uznania. Na koniec "imprezy" daj szkrabowi wsypać proszek do dozownika, będzie zachwycony! :) A jak pozwolisz ustawić pranie, to już w ogóle będzie jazda na maksa!
Efekt?
1. Dzieciak zachwycony, że zrobił "takie dorosłe rzeczy".
2. Spędziłeś sensownie w łazience czas, który czasem się dłuży.
3. Małżonka będzie zachwycona po powrocie do domu, że COŚ ZROBIŁEŚ (w mniemaniu Kobiet zwyczajowo NIC nie robimy, ale One i tak nas nie rozumią, a nawet nie rozumieją!).
4. Wieczorem obowiązkowo trzeba ponarzekać! ("Siedzę w domu cały dzień z dzieciakiem, ledwo żyję, a jeszcze Ci pranie zrobiłem!").

Teraz masz prawo otworzyć browarka bez wyrzutów sumienia... :)

Rowerowo: drugi dzień remontowy, kilka wycieczek po kleje, taśmy i rury spiro. Chłodno i mokro.

Muzycznie: Wieczorowa dyskusja na GG z Zołzą baaaardzo mnie ułagodziła, powymienialiśmy się linkami z Muzyką. Zołza lubi podobne dźwięki, zatem na cześć i ku czci Owej zapodaję Państwu muzykę dla ucha i ducha.
Andrea Bocelli, "Because We Believe". Przepyszne. Szampan z truskawką!