Padłeś? Powstań! Konserwa turystyczna...

Niedziela, 2 września 2012 · dodano: 02.09.2012 | Komentarze 0

Zawsze, kiedy jestem dość zdrowo zjechany (jak na moje możliwości, oczywizda), mam ochotę na wielkiego kebaba, pieczonego kurczaka albo jakieś inne mięso, bez względu na jego zdrowotność i ilość cholesterolu. Ma być pieczone, soczyste i pachnące!

Rowerowo: Trip na Zielonkę Pasłęcką, żółtym szlakiem.
Wystartowałem na głodasa, posilony poranną kawą jedynie. Mając w głowie kanarki z powodu pięknej pogody i lepszy niż ostatnio humor (w końcu wsiadłem na rower po długiej przerwie) w ramach przeciwdziałania głodowi i w celu naładowania baterii na wycieczce rzuciłem temat, żeby olać banany, batoniki i inne wycieczkowe, rowerowo-kaloryczne rewolucje. Zwyczajnie zaproponowałem opierdolenie czegoś przaśnego, nietuzinkowego i innego niż wszystko, co może sobie rowerzysta wybrać. No i stanęło... na konserwie turystycznej oraz wczorajszej, podczerstwiałej bułce z makiem!!! Konserwy otworzyłem nożem Pani Ekspedientki, a cały wykwintny posiłek pożarliśmy jak zwierzęta, w ciepłym słoneczku na trawie przy drodze. I jestem z tego pomysłu przechuj zadowolony. Nie tylko ja, nieskromnie stwierdzę. Raz się żyje, powariować czasem można ;)

Muzycznie: Odświeżyć wypada LP3, dawno nie grała... 117 notowanie, Lady Pank "Ohyda".