Nowe drogi Starego Miasta

Wtorek, 10 lipca 2012 · dodano: 10.07.2012 | Komentarze 2

W czasie wieczornego wietrzenia portek postanowiłem śmignąć bez celu, przed siebie. W okolicy Starówki, na jednej z uliczek, jakiś młody przypał mało mnie nie rozjechał... Przez moment pomyślałem, że może uwalony jestem, czy cuś w podobie - no ale nie, wyjechałem wyjątkowo prawidłowo i wyjątkowo trzeźwy jak świnia ;)
Coś tam krzyknąłem w stronę kierowcy na temat ślepoty, ale gość mi pokazał, że ma środkowy palec - i pojechał sobie, dudniąc subwooferem. Kawałek za rogiem Pan Tłumok skręcił w jedną z uliczek, a ja poleciałem w okolice tramwaju przy Bramie Targowej, po czym zawróciłem robiąc kółeczko wkoło niego. Wracam - a tu niespodzianka! Kolesia zatrzymała Policja, i akuratnie pisali mu mandacik. Gościu załapał się za wjazd pod prąd.
Nic tak Polaka nie cieszy, jak nieszczęście drugiego człowieka...
Gadka z policjantem z poczuciem humoru wyglądała - mniej więcej - tak:
- Jak to, panie władzo, to tu nie ma skrętu w prawo?!
- Kiedyś był - ale już nie ma... Chociaż zasadniczo to jest, ale płatny.

Cholera, strasznie chciałem się pochwalić temu gnojkowi swoim palcem, no ale nie wypadało ;)

Rowerowo: Trochę sam, trochę z Juniorem. Przyjemny, spokojny dzień. Mimo wszystko ;)

Muzycznie: 73. notowanie LP3 wygrało The Police. "Wrapped Around Your Finger"