Co innego miało tu być, ale sukces pomieszał mi w głowie :)

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 1

Wypad na pochylnie Kanału Elbląskiego, odświeżenie wspomnień połączone z ukrytymi zerknięciami...
Zwieńczenie dnia: Polska ekipa siatkarzy wygrała w Bułgarii Ligę Światową 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiele pomysłów na wpis miałem na dzisiaj, wierzcie mi - ale ten sukces spowodował, że pomysły zostawiam na jutro. Podsumowanie dnia:

Najlepsza drużyna siatkarska Ligi Światowej 2012: POLSKA!

Najlepszy atakujący: Zbyszek Bartman!
Najlepszy blokujący: Marcin Możdżonek!
Najlepszy Libero: Krzysiek "Igła" Ignaczak!
Najbardziej wartościowy siatkarz: Bartek Kurek!

Z tego powodu dzisiaj podam klip inny niż wszystkie, które były dotąd na moim blogu (o ile pamięć mnie nie zawodzi...)
Coś na przekór: reklama pewnej firmy, znanej wielu ludziom. Takie małe przypomnienie, że nawet "głupia" reklama naprawdę umie pokazać, co jest ważne. Oczywiście, akcent rowerowy jest, a i owszem. Film już był u mnie na blogu - ale skoro reklamy mogą się powtarzać, to czemu nie ta właśnie?