Idź sobie stąd, stara babo!

Czwartek, 5 lipca 2012 · dodano: 05.07.2012 | Komentarze 0

Nie tak dawno pochwaliłem Juniora za teksty przy kolacji, tymczasem dzisiaj Młody pożegnał tytułowymi słowy mamuśkę jednego z kumpli w przedszkolu. Wnerwił mnie lekko takim zachowaniem, o czym nie omieszkałem powiadomić mojego rozczochrańca.
Kara była straszna. Szlaban na rower to chyba najgorsze, co może spotkać mojego małego pomykacza. Mam nadzieję, że sobie zapamięta to niecodzienne embargo. Z bólem serca je nałożyłem, ale po cichu liczę na pozytywne efekty. Zobaczymy...

Rowerowo: wieczorna przejażdżka sprawiła mi duuuużo przyjemności. Śmignięto mianowicie na pochylnie, i udało się idealnie wstrzelić w porę zachodu słońca. Wypas krajobrazy, jazda w tempie - no wieczór zwyczajnie niezwyczajny. Oby takich wypadów więcej (nawet nie to, że sobie życzę. Ja chcę!), bo takie spacerki strasznie ładują moje baterie :)

Muzycznie: topowy przekładaniec na szczycie listy mojej Trójki miał miejsce, po raz pierwszy zresztą. Notowania 67,69 i 70 to rządy Republiki na Arktyce :)
Jak dla mnie, tekst to taka mała rozkminka nt. oziębłości wśród niektórych Kobiet. Takie moje osobiste odczucie, Panie wybaczą! Nie uogólniam! A że tak to ozięble odebrałem, klip przedstawiam w zimowych klimatach, a co!