Okolice zielonego groszku i czerwonej truskawki

Środa, 4 lipca 2012 · dodano: 04.07.2012 | Komentarze 2

Życie różne scenariusze pisze... Pomimo wakacji dostałem telefonicznie pracę domową do odwalenia. Ni to mi na rękę było, ni pod pióro pasowało - bo to nie pora na odrabianie. Odpowiedź moja pierwotnie była na "nie" - alem się zreflektował, że zarówno prośba, jak i okazja jest nie w kij dmuchał. Odrobiłem swoje obiecując jednakowoż, że za takie niespodziewane eventy należy się wpierdeńko zleceniodawcom ;)
Obietnice obietnicami, realnie wyszło jak zawsze: ku chwale Ojczyzny - a jakże. Bo Kobiety to potrafiO umilić życie! Mam takie dwie jedne znajome - oj jak potrafiO umilić! ;) Na dodatek żadna z nich nie jest moją żoną ani teściową... Taka karma, żeszjegomać!
Jakoś mi to nie pasuje!... ;)

Rowerowo: dopracowa przejażdżka w ramach L-4 i mały gratis dość późną porą. Wieczorem zrobiło się chłodno, stąd szału nie było i orgazmów na rowerze nie posmakowałem. Bez zadyszki...

Muzycznie: W południe lata, na końcu świata... Urszula z latawcami. 65 i 66 lista Trójeczki. Sama klasyka. Nic, tylko odlecieć!...

DareckiEB
| 21:56 czwartek, 5 lipca 2012 | linkuj Wietrzę tu jakiś sabotaż, Obywatelko! Wylegitymujcie się! :D
Gość | 15:51 czwartek, 5 lipca 2012 | linkuj Przepraszam za nadwyrężenie twojego intelektu, za zbytnie umilenie życia, więcej niespodziewanych próśb nie bedzie! Obiecuje! Było to PRZEDostatni raz :p (następnym razem będzie to zamierzone, ze złożeniem podania o prośbę... więc już nie bedzie niespodziewane) ;)))) P.S. oszyfiście podania o prośbę mają być rozpatrywane natychmiast nie później niż niezwłocznie :)))) to byłam JA (nie podpiszę się a co :P)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siemn