Same łakocie w tym wpisie.

Wtorek, 3 lipca 2012 · dodano: 03.07.2012 | Komentarze 0

Tak to czasem w życiu bywa, że ktoś przypadkowo napotkany lubi to samo. Nie mówię tu o naleśnikach z truskawkami czy kaczce w sosie słodko-kwaśnym z ananasami. To takie przyziemne (chociaż na przekór "przy-ziemno-ści" podane przykłady dotyczą "pod-niebie-nia" ;)
Całe szczęście, że można takie egzemplarze spotkać czasem na swojej drodze. A jak to się udaje na rowerze - no to już totalna uczta!

Rowerowo: kilometry dopracowe i okołogabinetowe, że się tak politycznie wyrażę. Wieczorem spontaniczny trip, no ależ w jakich okolicznościach przyrody! Cut-mjut-ożesz-ki w karmelu! Temperatura i wilgotność wieczorem spoważniały, więc poszła na przetarcie trasa przez Kępę Rybacką (w drodze lody), potem Rangóry lasem do góry, Bielnik (powietrze pachniało niczym leśne maliny) i od strony Jeleniej Doliny uszczęśliwiony popędziłem do domu. Wrażenie ogólne z dnia: błogość, totalna relaksacja! Jakbym najadł się smażonych bananów z miodem...
Na trasie cała masa znajomych, chyba wszyscy poczuli sprzyjające wieczorne okoliczności przyrody.

Muzycznie: Są kawałki, których osobiście nigdy nie będą miały dość moje uszy. Do takich właśnie należy "Mniej niż zero". Chyba każdy wie, kto to zagrał. Zwycięska piosenka z list 61-64 radiowej Trójki. Po raz kolejny powiem: kiedyś robiło się muzykę...