Zadnia pogoda powoduje raka i choroby serca

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Jazdy pracowej był ciąg dalszy... Sukces podobno odniosłem i dostałem info, że zarobiłem gratis na perfum dla żony. Mam nadzieję, że poza zakupem znanych "Być może" wystarczy chociaż na odtłuszczacz, bo benzyna ostatnio taka droga...
Temperatury i libido spadły, poziom podnerwienia z powodu skrewionej pogody i wiatrów w rejonach przyrody podniósł się. Równowaga musi w przyrodzie być - i koniec! Deszczu i wiania maj na koniec dołożył ponad normę. Więc dość i koniec, bo ja się nie zgadzam na takie cuś.

Prywatnie sobota naznaczona została piętnem tułaczki barowej z Przyjaciółmi z forum. Bezrowerowo ofc, bo tonikami obrodziło. Na starówce zdybał mnie imiennik Darecki, któren dumą przepełnion zaprezentował mi gadżet, wręczony na ostatniej gali Oscarów w Ebowie. Byłem pod wrażeniem, chociaż ni-kuta nie znam się na sztuce i pojęcia w swoim prostym rozumku nie miałem, cóż to medium ma przedstawiać. Jednakże sam takiego czegoś nie mam, więc pożądać wypada rzeczy, której się nie posiada, toż to takie ludzkie... :)

Rowerowo: suma km, od czwartku do sobotki. Bez orgazmów, na spokojnie.

Muzycznie: nie wypada mi, szaraczkowi, nic dodawać do tego, co Wam poniżej zaproponuję: top z 34. notowania LP3. Budka Suflera i nieśmiertelna Jolka...