Działa się tragedia

Wtorek, 8 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 0

Podobno ludzie odetchnęli, kury zaczęły dawać mleko, a krowy w okolicznych lasach zaczęły ponownie znosić jaja...
Pozwoliłem sobie poobserwować tych i tamtych (bez niczyjej wiedzy) na BS i wzbudziła moją szczerą wesołość troska o batona. No jasne, że każdy lubi swojego batona, no bo przecie...
Ostatnio społeczeństwo odetchnęło i z zadowoleniem poczęło obserwować swoje postępy, oznaczone jako pionowe paski i kilka cyferek. Och, szacun za troskę, o Wielcy! :)
Rowerowo: Łeeeee, zieeeeew... Suma km z dwóch dni. Zimne poranki, dzisiaj w okolicach 3 stopni na czerwonym. Po południu zakup - nowa sztyca z offsetem, bo coś mi tylne koło się unosi podczas straszenia zombie na ścieżkach rowerowych. Wiosna ogłupia, co zdążyłem zauważyć na swoim przykładzie. Ale spoko koko... TFU! Żesz kyrfffaa!!! Dość pisania!
Muzycznie: na mojej ulubionej LP3 w 10 notowaniu na szczyt wdrapał się znowu Scorpions z kawałkiem wrzuconym 4 maja, a zwycięzcą 11 Listy Przebojów Programu Trzeciego PR została Republika z piosenką "Kombinat". Sama kwintesencja muzyki z tych lat...