Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne na rowerze. Podwójna dawka klipów ;)

Sobota, 5 maja 2012 · dodano: 06.05.2012 | Komentarze 0

Tytułowe określenie nie wróży nic dobrego. Pomimo zhejtowania oficjalnego "przeboju" naszej reprezentacji na ME2012 zwyczajnie kawałek tłucze mi się po głowie. Jak jakiś wirus, kyrfffasz, piosenka wlazła mi w podświadomość, powodując zamruczenia linii melodycznej i autoagresję związaną z tym faktem.
Ogólnie takie właściwie odruchy miałem wobec siebie za to :D

Mam wrażenie niedostosowania się do obecnych trendów :) Miałem przyjemność uciąć sobie miłą dyskusję o tym, jak się świat ostatnio zgłupia przez te internety, sms-y i inne anty-socialne technologie i doszliśmy do wniosku, że - no ni kuta! - statystycznie świat durnieje.
Rowerowo: miałem zagwozdkę, o czym napisać, bo weekend niczym szczególnym się nie wyróżnił. No, może poza podróżą w stronę gabinetu Ob. Małżonki i małą parapetówą z okazji rozpoczęcia działalności :)
Muzycznie: Na LP3 Scorpions rządził przez 3 notowania.
Po nich nastał Maanam z piosenką "PARANOJA JEST GOŁA". Jakoś dziwnie aktualny kawałek... Klip bez wizji. Tu trzeba się skupić na tym, co jest dla ucha.
Kawałek wygrał 9. listę przebojów.