Była Finlandia. Dzisiaj Absynt :)

Czwartek, 12 kwietnia 2012 · dodano: 13.04.2012 | Komentarze 0

Jakiż to dzień się zapowiadał... pierwszy raz w tym roku założyłem cienką termoaktywną szmatkę na ciało od dupy w górę. Na to lekką popierdółkę, a gacie 3/4, letnie zaledwie. Poranne 11*C robi wrażenie! Oj, da się odjechać...
Pomykając rano przez rozryte centrum prawie chichotałem na widok kierowców, ogryzających nerwowo pazury albo dłubiących w nosie. To ciekawe, że wielu robi właśnie TO w samochodach :) Panie chyba jednak częściej paplają przez swoje smaJfony, trzymane w tipsowych albo żeLovych pazurkach - albo poprawiają pomalowane oko we wstecznym lusterku. Ciekawe, że robią to przeważnie z ostwartymi ustami. Seksownie! Wszyscy siedzą, trują i się denerwują. A ja jadę sobie... Płynnie, z przyjemnością, z wiatrem, z dobrym nastrojem :)
W ciągu dnia lekko popadało przelotowo: Malborska mokra, Grobla św. Jerzego sucha. Taki kwiecień-plecień.
Jak ktoś lubi ostro, mam propozycję na dzisiaj. Absynt, "Sexy". Podobno z Grenlandii. Idealny zestaw. Ostre i pieprzne zabawy dla ucha :)