Prawie KSU. Pamięta ktoś? :)

Czwartek, 5 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj pogoda była żurnaLOVA, pojeździłem chwilkę z Juniorem tu i tam. Młody zadowolony, że aż oj!
Od jutra Wielki Weekend, rowerki nasze będą odpoczywać aż do poniedziałku - bo śmigam w okolice lat gówniarskich i młodzieńczych, w okolice Mrągowa.
Zgodnie z odgrażaniem się na blogu pod koniec marca, zaproponowywuję Państwu "z lekka" alternatywny kawałek z mało ostatnio popularnego punka - porządny tym bardziej, że w estońskim wydaniu!
Muszę to puścić dzisiaj, bo od jutra WP - Wielki Post! No jasne, że nie Wojsko Polskie :D Wypada od jutra się wyciszyć! Ale nie dzisiaj...

Km z Juniorem: 7

DareckiEB
| 19:18 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Jeśli chodzi o muzyczną scenę z tamtych czasów, zdecydowanie jest bogatsza od dzisiejszych "produkcji". Jakoś trudno mi odkopać coś z ostatnich - dajmy na to - dwóch lat, co dobrze się słucha i jest trochę bardziej ambitne niż aktualna popowo-dyskotekowa papka :) No chyba że... w takim razie poczekam na propozycje :)
Pozdrower!
mustela putorius | 18:58 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj dobre dobre bardzo dobre!!!!ksu z siczką na czele to klasyka, a utwory Liban czy 1944 to ikony pewnej kolorowej epoki, która (stety, niestety) nie wróci...pozdrawiam.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz