Szacowny Mistrzu z Tczewa

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 3

Miało być 3-City, ale mnie przekabacili. Sobota, 10:00 - start na Tczew. Lekko, w słońcu - no rewela. Takeśmy dojechali w pięknych okolicznościach przyrody, przystając gdzieniegdzie na foto do rodzinnych albumów :)

W Tczewie nastąpiła pora na wyciszenie i medytacje, więc po małym "szwendanku" po mieście wylądowaliśmy nad Wisłą.

A potem nastąpił pogrom! Słońce rozleniwiło, Psyho i Bathory stwierdzili że nie wstaną, tak będą leżeć - więc pocisnąłem solo do domu, robiąc przy okazji na odcinku Tczew - Elbląg całkiem przyzwoite tempo. Ale się człowiek czuje po takim przewietrzeniu! No i pierwszy raz przewietrzyłem włosy na nogach, bo na głowie to już mało mam... (tych włosów, oczywista) :)

ememka
| 08:11 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Dystansik niczego sobie, a kolegom sie nie dziwie ze sie rozleniwili;) Ja tez mialam chwile slabosci na jakims 15 kilometrze mojej ostatniej wycieczki, urocze miasteczko, ogrodek piwny przed pubem, slonce, blekitne niebo..... juz w tym miejscu chcialam zakonczyc wycieczke, ale bylam twarda i pojechalam jescze 60km ;)
DareckiEB
| 15:13 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Wtorki są podobno najgorsze, bo jest pod górę w obie strony ;) Oby pogoda Ci dopisała, bo nie wygląda obiecująco...
rafi1368
| 17:49 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Jak dobrze pójdzie to może Ja się we wtorek udam w tamtym kierunku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziec