Doprowadzony do domu

Środa, 14 marca 2012 · dodano: 14.03.2012 | Komentarze 0

Tak w zasadzie to ni kuta nie zgadzam się z ustawieniami BS, skoro dzisiaj pojechane było dwoma rowerami. Niniejszym protestuję! :)
No doooobra, żartowałem! Wieczorna wy-pocinka odbyła się w celu obejrzenia kto i gdzie biega oraz przyprowadzenia Cube'a z pracy na chatę, aby ob. Małżonka mogła uskuteczniać kulturę fizyczną w ramach zachłystywania siem wiosnom. Czyli od jutra wygląda to tak, że DareckiEB rano do pracy bicyklem, i tymże narzędziem potem przemieszczać się będzie Junior Kamil z Poślubioną ku przedszkolu. Znaczy się Kamil tylko, bo żonine ciało do przedszkola już nie uczęszcza. Złotówki na wachę przeznaczone będą na inne zachcianki. Na ten przykład na wino, kobiety i śpiew...
A nie, NIE!!! Śpiew jest za darmo! :)
Imprezę dzisiaj nakręca Nickelback. "How You Remind Me" dla Was.
Zwyczajnie lubię ten kawałek, tylko dlaczego Chad Kroeger kojarzy mi się z Jezusem? Nie wiem. Przecież ta kobieta jest jak...