Nie pij w piątek!

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 10.03.2012 | Komentarze 2

Nooo - taką pogodę to ja ROZUMIĘ! :) Z tej pogody nie chce mi się nawet pisać. Weekend w piach, jutro wyjeżdżam w rodzinne strony. A nie chce się... Nawet przez moment pomyślałem, żeby tak rowerem - a to tak chcę! :)
Dzisiaj mało pisania, bo coś-tam trzeba porobić, poczytać i pozałatwiać.
Muzycznie pora wracać na ziemię, więc coś z kręgu, który jest bliższy mojemu uchu niż te wszystkie pościeLOVE kawałki :)
Jako że wyjeżdżam na weekend, "Daleka droga do domu" i zagra znów Coma.

DareckiEB
| 21:53 środa, 14 marca 2012 | linkuj No Kolego, uderzyłeś w czułe miejsce!
Pić czeba, w końcu na coś umrzeć przyjdzie ;)
jakoś tak wyszło, że muzycznie też lubię popodróżować, coś się słucha i ogląda. No i wspomnienia trudniej ulatują, jak ucho się przetrzepie jakimś mniej komercyjnym kawałkiem od czasu do czasu, dla zdrowotności i żeby odpocząć od kaszanki z popularnych stacji.
Coma zamiata, Panom ode mnie szacun :)
Pozdrower!
DaruS
| 10:33 sobota, 10 marca 2012 | linkuj Człowiek nie kaktus, pić musi :)
Blog rowerowo/muzyczny?
Co do zespołu to ja spadam, po prostu spadam :P
Miłego weekendu

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lisze