Rozpierducha! Dzień Kobiet!!!

Czwartek, 8 marca 2012 · dodano: 09.03.2012 | Komentarze 0

Dzień ten wyjątkowej urody napoczęło małe śmiganko do roboty. To tak dla dodania SE animuszu, bo droga jak zwykle była do tyrki. A potem dopiero zaczęła się jazda!
Koleżka z roboty w szale uniesienia napadł rano kwiaciareczkę i zaiwanił tejże wiaderko tulipanów, pozostawiając ją zdziwioną z rana bez towaru, z kasą w ręce. Biedulka nie będzie miała co robić do obiadu! ;)
No to... trzeba było napiąć klatę i rozdać to wszystko w pracy naszym Paniom, okraszając każdy akt wręczenia miłym słowem. I to było najgorsze... bo ja jestem taka kanalia, że lubię miłe słówko zarzucić, tylko mam słabość do przysłowiowej "kawki i ciasteczka". Ja to tak sobie czasem myślę (!!!), że Miłe nasze Piękności zwyczajnie chcą nam zrobić niedźwiedzią przysługę tymi roladami, torcikami i kawusiami. Żebyśmy nie pocinali w rajstopkach, do których prawo uzurpują sobie One, Jedyne, Piękne :)
Pozdrawiam Was wszystkie, nawet te "łażące" po rowerowych ścieżkach i rzucające kurwami w panów rowerzystów z tejże Waszej drogi życiowej, na której my jeździmy swoimi rowerami, z pedałami... Dzisiaj nie chowam urazy nawet w stosunku do Damy, która wzięła mnię i zjebała za straszenie jej. Nawet przeproszę, chociaż pewnie tego zwyczajnie nie wie :)
Bądźcie pięknie i uśmiechnięte! No i kochajcie nas... albo chociaż trochę czasem polubcie ;) Sto lat na rowerze :)
Muzycznie inaczej z tejże okazji :)