Folozofia Murphy'ego

Środa, 7 marca 2012 · dodano: 08.03.2012 | Komentarze 6

Hejtersko objechałem miasto. Za dużo świateł i przystanków :)

Spostrzeżenia dzisiejsze na temat wielowymiarowości świata:
Studium 1:
Wkładam urządzenie do gniazdka USB. Ponieważ nie pasuje, obracam wtyczkę o 180° - ale wciąż nie pasuje. Obracam więc ją o kolejne 180° i tym razem pasuje :)

Studium 2
Przypadkiem znajduję coś, czego kiedyś bardzo intensywnie szukałem w miejscu, w którym to coś powinno być. Na pewno przeszukałem to miejsce wyjątkowo dokładnie.

Wniosek:
Istnieją niepostrzegalne dla naszej percepcji wymiary, w które czasami przenikają przedmioty oraz z powodu których blokują się nasze wtyczki.

Zwyczajny relaks!

ememka
| 16:04 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Dzięki! Staram się :)
DareckiEB
| 14:11 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Djablica: w spa jeszcze są bąbelki - no chyba że ten bejbaczek jest taki spięty bo zaraz będą ;)

poisonek - nie ukrywam, że bywam i czasem mnie czymś zaraża ta strona. Inna sprawa, że Oni cytowali mnie, to i ja Ich ;)

Iwa - dzięki :)

ememka - no bah, taka karma ;) Swoją drogą ładnie jeździsz!
ememka
| 12:17 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Ja to nazywm zlosliwoscia rzeczy martwych;)
Iwa
| 07:35 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Zdjęcie rewelka! :D
poisonek
| 06:05 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Wyczuwam stałego bywalca http://www.funiaste.net/ :)))
Djablica | 00:59 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Toż to spa :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiek