h km/h:
Temperatura:-11.0
Rower:

Weekend bez roweru - za to na łyżwach

Niedziela, 5 lutego 2012 · dodano: 06.02.2012 | Komentarze 4

Nooo to nam zima zafundowała okoliczności przyrody! Zwabiony filmem Rafiego sprzed tygodnia postanowiłem w minioną sobotę pośmigać na łyżwach. E no... Panie i Panowie! Cód, miód i orzeszki! Kto miał okazję a nie był, niech żałuje! Kilka fotopstryczek z soboty i niedzieli:

Sobotni bojer na Zalewie Wiślanym:

Wielki Błękit:

Widać, że tu rządzi lód ;)

DareckiEB
| 18:50 środa, 15 lutego 2012 | linkuj tunislawa
Zapewniam, że kilka dni później po zalewie poruszały się samochody, i to niemałe :)
tunislawa
| 22:54 środa, 8 lutego 2012 | linkuj też sobie przypomniałam jak fajnie jest na łyżwach ! Ale na troszkę mniejszym zbiorniku ....a na zalewie nie jest niebezpiecznie ? :)))
Nefre
| 22:35 środa, 8 lutego 2012 | linkuj Super foteczki:))
rafi1368
| 15:16 wtorek, 7 lutego 2012 | linkuj Plan jest następujący w Sobotę wyruszamy na łyżwy na Zalew,jak śnieg nie spadnie i się chętni nie rozmyślą.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa inieo