Temperatura:-13.0

Przylutowało mrozem :)

Środa, 1 lutego 2012 · dodano: 01.02.2012 | Komentarze 4

Ciągle mam wrażenie, że jakby się ochłodziło... Pewnie bym nawet tego nie zauważył, bo kiedy dojeżdżam do pracy, jestem między spacerowiczami i użytkownikami blachosmrodów jednym z nielicznych, którym ciepło. Co innego reakcje mojego Cube'a. "Gumowy" amorek i leniwie działająca przerzutka dowodzą, że chyba czasem jest mu zimno. No cóż... moje rowerki lekko nie mają ;)
Proponuję dzisiaj lekki Coldplay "Paradise" na rozgrzewkę.
&ob=av2e
Dzisiaj wydarzyło się:
1. Zmarła Wiesława Szymborska...

rafi1368
| 20:31 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Marecki chyba zapomniałeś,że spinki już mi nie musisz oddawać,przecież uregulowaliśmy to przy wpłacie za któregoś Alleycat-a,a co do Darka,co to są te tantiemy?
MARECKY
| 19:58 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj A ja Rafiemu spinkę do łańcucha :-)
DareckiEB
| 21:01 środa, 1 lutego 2012 | linkuj Wszystko z oficjalnych serwisów. Fakt faktem - Rafiemu wiszę tantiemy ;)
MARECKY
| 20:45 środa, 1 lutego 2012 | linkuj ACTA Ciebie dopadną za te linki :-)). Pozdrower!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tekie