Temperatura:-1.0

Ostatni taki dzień w tym roku

Wtorek, 17 stycznia 2012 · dodano: 17.01.2012 | Komentarze 0

Co by nie nastało i się nie stało, drugiego 17 stycznia w tym roku już nie będzie. Koniec, kropka...
Wizyta w śpitalu ;) po moje wczorajsze wyniki przekonała mnie, że starszy schorowany Pan umie wykrzesać z siebie więcej nienawiści, niż zdrowy byk, potocznie zwany bikerem :) Żebym umiał taki być chociaż w 1/4!!! Widać chłopu cała energia w żółć poszła, zamiast w zdrowie... Sceny dantejskie, ja cierpiedolę :) A wpadłem tylko po wyniki do laboratorium i wydruk EKG... Najnormalniej w świecie czułem się, jak oskarżony z dzisiejszego klipu, który pozwoliłem sobie Wam dzisiaj przedstawić (dzięki, Sonia!).

Dzisiaj wydarzyło się:
1. Polacy rozjechali Słowaków 41:24 w drugim meczu Mistrzostw Europy w piłce ręcznej.
2. W Stanach pewna dama szukająca mocnych wrażeń zechciała kupić sobie trochę prochów od lokalnego dilera. Koleś sprzedał Jej cukier - więc co zrobiła? Zadzwoniła na Policję! Praworządna kobitka...
(Swoją drogą zaczynam wierzyć w ludzi! God, bless America! ;) ) Więcej o tym ciekawym wydarzeniu :)