Spróbuj to powiedzieć dzisiejszej młodzieży!

Wtorek, 10 stycznia 2012 · dodano: 10.01.2012 | Komentarze 2

Powalczyłem z krawężnikami... Nic nie mam do policjantów - żeby nie było. Sam mundur noszę :) Zwyczajnie przetelepałem dzisiaj te km nie wyjeżdżając w zasadzie poza miasto. Takie szwendańsko, do pracy i w nazad do domu, a wieczorem prawie dwugodzinny mały gratis dookoła Elbląga. Rowerów dużo, pieszych mało... nawet miło było pomijając moje drapanie w gardle. Ale ugardlić się nie dam, do weekendu "fszysko byndzie dopsz!".

Że nie samym rowerem, chlebem i muzyką człowiek żyje, dzisiaj napocznę nową tradycję. Ostatnio z muzyką było dość patetycznie, więc podewziąłżem postanowienie, żeby deczko wesołości jakiej czasem zaproponować Czcigodnym Czytaczom moich wypocin. Oto przypomnieć zapragnąłem Wam coś równie klasycznego, co rubasznego, a mianowicie doroślejszych i bogatszych wspomnienia na temat miłościwie panującego nam dobrobytu.
Spróbujcie to powiedzieć dzisiejszej młodzieży!!! ;)
Stara ekipa z GB Jej Królewskiej Mości rozprawia o bogactwie. Zapraszam! Czasu nie zmarnujesz ;)

Dzisiaj się wydarzyło:
1. Hołek dachował na 9. etapie Rajdu Dakar 2012. W rezultacie spadł w generalce na 4. miejsce.