Noszkuwa, jaka zima! Wszędzie leje!

Poniedziałek, 2 stycznia 2012 · dodano: 02.01.2012 | Komentarze 2

Jasne, że promocje trwają! Z tej skromnie dzisiaj udeptanej jedenastki ani metra nie było bez deszczu. Całkiem jak w Wietnamie z filmu "Forrest Gump".
"W Wietnamie było zawsze gdzie iść. I zawsze coś do roboty. Pewnego dnia zaczęło padać i nie przestało przez 4 miesiące. Doświadczyliśmy każdego możliwego rodzaju deszczu. Były małe kapuśniaczki i wielkie ulewy.Deszcz zacinający z boku i taki, co padał jakby z dołu w górę. Kurczę, lało nawet w nocy."
Pomijając wizytę na pobliskiej siłce i spalenie kilku kalorii na rowerze w zasadzie nic szczególnego ten dzień nie przyniósł, chyba że zaliczę do eventów gratisowe zostanie po godzinach w pracy.
Do posłuchania dzisiaj proponuję klasyczny Dire Straits i "Brothers in arms".
&ob=av2n
Dzisiaj się wydarzyło:
1. Łukasz Łaskawiec na quadzie wygrał dzisiaj drugi etap rajdu Paryż - Dakar, Hołek dojechał trzeci, Adam Małysz daleko w klasyfikacji generalnej.
2. Dzisiaj wyszło na jaw, że urzędnicy elbląskiego powiatu chcą się dogadać ze swoimi braćmi z Zarządu Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim co do podziału kosztów użytkowania promu w Kępinach Wielkich, na Nogacie. Jak się nie dogadają, możliwy jest scenariusz, że na Nocną Stęgnę pojedziemy przez Marzęcino, bo prom może przestać pływać od 1 kwietnia. Shit happens jednym zdaniem. Mają się dogadać i już!