Temperatura:-4.0

Spotkanie noworoczne

Niedziela, 1 stycznia 2012 · dodano: 01.01.2012 | Komentarze 1

Ziemia bez problemu mieszcząca przeszło 6 miliardów ludzi jest niewielką planetą krążącą wokół ponad trzysta tysięcy razy większego słońca. Słońce jest tylko jedną z setek miliardów gwiazd, z których składa się Droga Mleczna. Z kolei nasza galaktyka jest tylko jedną z miliardów galaktyk wchodzących w skład naszego wszechświata. I z tej perspektywy należy rozpatrywać, czy zjedzenie kilku kawałków ciasta więcej ma jakieś znaczenie :D

Wczoraj (i dzisiaj, nie to żebym się skończył pod stołem!) była niezła jazda. Było między innymi jak w teleturnieju: telefon do Przyjaciela i niewykorzystana Szansa. Rano ledwo wstałem...
Tradycyjne spotkanie noworoczne bikerów odbyło się dwuetapowo: o 13.00 ludkowie skupiający się wokół naszego forum, o 14:00 spotkała się GR STOP. Złożyłem wszystkim życzenia i wróciłem z Dareckim do domowych pieleszy, żeby obejrzeć noworoczny Turniej Czterech Skoczni i wyścig Justyny Kowalczyk w Tour de Ski, delektując się schłodzoną Perłą, która dzisiaj mi jakoś szczególnie smakowała ;)
Siedzę w ciepełku, słucham sobie Trójki i "Topu Wszechczasów". Dobrze grają na początek roku!
Poza obiecaniem sobie że już się nie połamię, nic wielkiego sobie na ten dwa-dwunasty nie postanowiłem. Pomijam oczywiście swoje osobiste plany, bo tu szykuje się mała rewolucja, ale o tym nikomu nie powiem... Tylko Najważniejsi się dowiedzą.
Specjalna, noworoczna dedykacja dzisiaj. Dla Ciebie mój ulubiony Pink Floyd i "Coming Back to Life" z 2004 roku. Piękne słowa, a jak zagrane! :)

Od teraz do muzyczki będę dorzucał jakieś ciekawostki z mijającego dnia. Dobór zupełnie subiektywny, czasem będzie o czymś ważnym, czasem o bzdurach...
Dzisiaj się wydarzyło:
1. Kamil Stoch czwarty w Turnieju Czterech Skoczni w Ga-Pa.
2. Justynka Kowalczyk dojechała druga w Tour De Ski, za Marit Bjoergen.
3. W radiowej "trójce" dzisiaj grają Top Wszechczasów.