Pieniężno i Muzeum Misyjno - Etnograficzne

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 0

O 7:00 na starcie spotkała się nas ósemka. Cel: Muzeum Misyjno - Etnograficzne w Pieniężnie - miejsce, w którym ostatnio byłem mając 15 lat... Z podobną "częstotliwością" bywała tam również Alanda z elbląskiego forum. Wycieczka w założeniu miała być o tyle ciekawa, że pierwszy etap (bryk do samego Pieniężna) był zaplanowany, a trasa powrotna: niech się dzieje wola nieba. I niebo podyktowało nam swoje warunki. Dobre dwie godziny spędziliśmy chowając się najpierw pod drzewem, a potem na przystanku autobusowym. Pompa była zacna, dość wspomnieć to, co w tym samym czasie działo się w Elblągu. Plany Ilfinga co do kąpieli w jakimkolwiek jeziorze wzięły w łeb - ale za to ognisko mieliśmy niecodzienne. To taka mała tajemnica uczestników tej wycieczki :D W wyprawie udział wzięli: Aga, Alanda, Owieczka, Ilfing, Krzysiek, Mod, Quintus (etapami) i moja skromna osoba. Podziękowania dla wszystkich za wspólnie spędzony czas i dobre humory. Zdjęcia z wyjazdu w galerii Krzyśka.
Trasa: Elbląg - Młynary - Pieniężno - Płoskinia - Chruściel - Kurowo Braniewskie - Młynary - Elbląg