Ostróda - Elbląg

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 12.06.2011 | Komentarze 2

Trasa: Ostróda - Miłomłyn - Jaśkowo - Kanty - Pozorty - Jarnołtowo - Gumniska Małe - Awajki - Dargowo - Drulity. W zasadzie prawie non stop poza asfaltami. Dalej standardowo wzdłuż pochylni Kanału Elbląskiego i przez Nowy Dwór i Komorowo dojechałem do domu. Sporo odcinków po nieutwardzonych drogach, w zasadzie było wszystko: kocie łby, jumby, leśne ścieżki, piach, błoto - i asfaltu też posmakował mój rower. Trasa b. ciekawa, poleciłbym ją jednak bardziej dla roweru górskiego niż crossa. Pomijając fakt zgubienia piniendzy i wiatr w pysk na całej trasie - całkiem udana wycieczka :) Podziękowania towarzyszom podróży za pomoc, a tu są kolorowe zdjęcia z przejażdżki :)

DareckiEB
| 20:27 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Cała lipa tego wydarzenia polega na tym, że mój "piniondz" poszedł na spacer w sklepie w Miłomłynie. Nie obwiniam wąsatego pana w kraciastej koszulce, bo po co? W sklepie było nas dwóch (pomijając Zaufanych), więc to moja wina, uwzględniając brak "namacalności" w rękawiczkach na rower. Jestem prawie pewien, że ten osobnik "w kratkę" miał dobry dzień, bo zawinął się w mig nie robiąc zakupów... Inaczej szukałbym banknotu na trasie do dzisiaj i nie byłoby tego wpisu. Ogólnie kiedyś znalazłem pięćdziesiąt złociszy, więc wyszło na zero :)
MARECKY
| 17:32 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj To jeszcze podaj, gdzie posiałeś kasę :-P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl