Szukanie wiosny

Sobota, 26 marca 2011 · dodano: 26.03.2011 | Komentarze 3

Niby wiosna, jutro zmiana czasu na tzw. letni - a w lasach Jeleniej Doliny śniegu pełno. Za Próchnikiem w stronę Nowakowa lód na drodze (!). Było do tego stopnia zimno, ze zamarzł mi aparat i nie udało mi się zrobić fotki zdziwionemu stadu saren z dorodnym jeleniem. Samiec chwilę pozował, jednak widząc dupowatego rowerzystę pokazał mi lusterko i poskakał w las. Nawet lisa nie udało mi się sfotografować. Ale sierota ze mnie, jaki wstyd... Jutro trzeba będzie znaleźć inną trasę, bo ta ruda małpa to największy plotkarz w lesie! Wiosny poszukam gdzie indziej, nie to nie :)
Kategoria Okolice Elbląga

DareckiEB
| 16:39 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Darecki - wierz mi, gdybym tylko mógł... Następnym razem obiecuję poprawę - nawet gdybym miał nie stawić się na imieninach teściowej! :)
mirekbiker - nooo wiesz... można się domyślać tylko. Jedno jest pewne: gaci nie nosił :)
Darecki
| 23:12 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Trzeba było wpaść do mnie.
Mi podczas IX EINO było ciepło :-)
mirekbiker | 20:03 sobota, 26 marca 2011 | linkuj a co robił jeleń wśród saren? :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kiemn