Stegna - oficjalne rozpoczęcie sezonu rowerowego

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 4

Dzień, w którym nastąpiło oficjalne rozpoczęcie sezonu, przywitał chłodnym wiatrem. Na szczęście widok dużej liczby znajomych na rowerach wynagrodził wszystkie niewygody – a było nas tego ranka naprawdę sporo:
Wyjechaliśmy całą grupą, ale w zasadzie już w okolicach Mostu Unii Europejskiej peleton podzielił się na preferujących turystyczny sposób jazdy oraz chłopaków „na cienkich gumkach” ;) Jazda do Stegny przebiegała bez zakłóceń, nie licząc wiatru wywiewającego ciepło spod ubrań. Na plaży za to – aż mnie ciarki przeszły. Para leciała z ust, a Elbląskie Morsy kończące sezon kąpieli robiły harmider jak nie przymierzając grupka dzieciaków w brodziku z ciepłą wodą  Masakra – pomyślałem, chyba Morsem nigdy nie będę, chociaż w zasadzie jestem bardziej zimno- niż ciepłolubny. Czym prędzej strzeliłem kilka fotek i dołączyłem do grupki znajomych w barze (których przy pomocy różnych „socjotechnik” wyciągnąłem w tą niedzielę na jazdę). Małe pałaszowańsko placka po cygańsku (tydzień temu był jednak smaczniejszy!) i fru – jazda do domu. Powrót po znanej trasie, z przeprawą promową w Kępinach a że energii nie zabrakło – odprowadziłem kilkoro z nich pod dom. Zważając na liczbę rowerzystów na otwarciu sezonu (100 +/- 2 jako błąd statystyczny) rok zapowiada się całkiem – całkiem. Podziękowania i szacun dla Dareckiego i Mareckiego za organizację i integrowanie elbląskiego świata rowerzystów :) Zapraszam do oglądania zdjęć zrobionych przez jednego z uczestników naszego wyjazdu, niezmordowanego fotoreportera naszych wojaży. Oto galeria Quintusa!

Darecki
| 21:19 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Dzięki za uczestnictwo :-)
DareckiEB
| 18:01 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj elbląski_biker:
Chciałem, żeby było z przymrużeniem oka - nie miałem zamiaru nikogo urazić. Proszę też o wybaczenie z powodu tego niedopatrzenia, wszakże jako rowerowy spacerowicz i łazęga barowa nie mam aż takiego rozeznania co do sprzętu :) Pozdrawiam z szacunem!
elbląski_biker | 17:56 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj z tymi "cienkimi gumkami" to bez przesady, wszyscy czepiali się Neksusów, ale wśród nich były chyba tylko 3 szosy, reszta jechała na szerokich kapciach, wiem bo jechałem z nimi (oczywiście nie całą trasę, bo 40km/h wytrzymałem tylko do Marzęcina). Chłopaki po prostu trenują, więc mają parę. Pozdrower
fotoaparatka
| 17:45 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Jak by nie ludzie w kurtkach to można by pomyśleć, że to już lato ;) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa icyow