h km/h:

Czy to przypadkiem nie jakiś problem?

Piątek, 16 sierpnia 2013 · dodano: 16.08.2013 | Komentarze 0

Święto jakieś nam podobno nastało. Niby takie ważne, takie kościelne i narodowo-siłowe przy okazji. Otóż i to właśnie jest IMO idealne połączenie radochy z sukcesu wygaszone posłuszeństwem i zadumą wobec tego i owego, z jednoczesnym połączeniem machania szabelką.
W podsumowaniu dnia mam coś fest-specjalnego dla każdego, kto zmęczył te kilka sekund na czytanie mojego pierdolenia.

Rowerowo: zaopatrzenie i katering, do tego zakupy. Nic nadzwyczajnego poza wzięciem do mojej łapy nowej ramy Kolegi Zadlo i małego war-gasmu. Kilo-dwadzieścia do tłentynajnera to lekka przesada ;)

Filmowo: najazd kamery na tytuł, z prośbą o obejrzenie aktorów tzw. "popularnych" i zastanowienie się nad tym, o czym gadają. Po to, abyśmy troszkę częściej uśmiechali się do życia i do siebie. Tak, a jakże - częściej!!! To nic nie kosztuje!
Wszystkiego wypasionego życzę żołnierzom i pozostałym rycerzom Panienki, z okazji minionego święta i długiego weekendu :)