h km/h:

Agent Tomek.

Wtorek, 13 sierpnia 2013 · dodano: 13.08.2013 | Komentarze 2

Miało być dzisiaj słowo o próbie "dyskusji" z Kol. Tomkiem (xtnt), Królem Trzynastego, ale na moje pytania (zadane na Jego blogu) o szczegóły jednej z wycieczek i o to, czy mogę Mu poświęcić dzisiejszy odcinek mojej kaprawej roweronoweli nic wiążącego nie odpowiedział. Dowiedziałem się za to, że jestem "magicznie pusty". Padły też słowa "zazdrość i zawiść" z Jego ust oraz coś o skomplikowanych wyliczeniach matematycznych - po czym moje wątpliwości dotyczące owej wycieczki zostały wykasowane, a przy okazji reszta "dyskusji". Ogólna dogłębna analiza behawiorystyczna dopytujących się o szczegóły Jego wycieczek zwieńczyła dzieło :)
Tak odpowiada na pytania Gość, który wstawia zdjęcie z samochodu na jednej ze swoich wycieczek, zarzucając innym nierzetelność w dokumentowaniu swoich wyjazdów.
Niezły agent, ten nasz Tomek :)
Na szczęście mam swoje "hakierskie metody wioskowe", więc możliwe jest, że uda mi się odtworzyć część "dyskusji". Niech żyją ciasteczka i metody szpiegowskie! ;)

Rowerowo: przyznam się całkiem niespodziewanie dla siebie, że zmokłem! Dawno tego nie robiłem, więc z tym większą radochą wróciłem do domu z piaskiem na uśmiechniętej japie, kroplą wody na końcu nosa i skunksem na plecach. Bardzo mi z tym było elegancko :)
Nie wiem, ile dzisiaj spadło mm deszczu. Czy jestem niewiarygodny?

Muzycznie: Dzisiaj ukradłem pewnej Eli (też "EB") coś, co mi bardzo wpadło w ucho. Oczywiście podzielę się tym z Wami, nie będę mendą i chamem. Nie teraz ;)
Karolina Kozak (nazwisko przypadkowe, żadnych aluzji do dnia dzisiejszego ;). "I tak bez końca". Oczywiście też przypadek! ;)

sufa
| 18:17 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj O to to właśnie, Panie szanowny, marnujesz Pan czas na indywiduum wspomniane, miast czerpać radość z życia.
Podaruj mu garść ignorancji, a niech ma :)
Darecki
| 21:05 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Z takim łagentem to ja bym nie zaczynał dyskusji. Wiadomo wszak powszechnie, że jesteś Waść obywatel "magicznie pusty" oraz "zawistny i zazdrosny" i analizować behawiorystycznie nijak nie potrafisz.
Proszę urwij znajomość z onym bo jak rzuci urok na naszą wioskę to pomżem we wstydzie i nikt nawet nie będzie chciał nasrać na nasze groby :-(
Sranie to bardzo ważna czynność człowiecza i srać trzeba umieć, a na onych zdjęciach i w onych opisach tego nie zauważyłem :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iniem