h km/h:

Facet w pionie na poziomie

Poniedziałek, 12 sierpnia 2013 · dodano: 12.08.2013 | Komentarze 2

Wścieklizna. Inaczej stanu dzisiejszego nie opiszę, bo bywają czasem powody, z których w człowieku budzą się rożne, pierwotne instynkty. Niekoniecznie eleganckie.
Zestawienie żyletek z octem i solą dość dobrze pasuje do tego, jak mógłbym podsumować dzisiejsze wydarzenia osobiste. O nich jednak ani słowa, bo tak.

Facet uniesiony powinien zachowywać się na poziomie.

Rowerowo: marność w ramach obsługiwania technicznego nowego nabytku Juniora, który jest (ten rower, oczywiście ;) co prawda używanym Scott-em, ale potencjał ma i ogólnie zapowiada się rozwojowo. Junior jest zachwycony nowym rowerkiem i nie może się doczekać najbliższej przejażdżki "trochę dalej". Nie wiem, ile poważnego zamiaru było dzisiaj w pytaniu, "czy zrobimy pięćdziesiątkę?". Rokuje takimi nadziejami co najmniej nieźle. Co więcej: wiem, że da radę! :)
Ciśnienie o godz. 19:10 1007hPa. Zdjęcia nie zrobiłem, proszę (nie nalegam jednakowoż) wierzyć mi na słowo ;)

Muzycznie: Sting. Każdy zna tego pana. "Practical Arrangement".

DareckiEB
| 21:23 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj Zatem wiesz już, że Junior jest pyskaty i odgraża się z zamiarami :) Ma też wspomaganie sprzętowe oraz poparcie atrakcyjnych mam i golonych na łyso facetów w słusznym wieku. Mniemam, że będzie godnym następcą, zanim spocznę na łożu. O ile nie zbałamucą Kobiety o niesłusznych ideach :)
Darecki
| 22:06 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj wÓjek Darecki niebawem ma urlop i zobowiązuje się wstępnie na zabienie huncwota na małą solidną jazdę :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tazrz