Lipiec, 2011

Niby urlop...

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 15.07.2011 | Komentarze 0

Dom - praca - dom i mały gratis. Moja Asia pracowała, więc zabrałem na wyjazd do pracy juniora. Pogoda do kitu...

Nie ma to jak spokój na urlopie...

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 12.07.2011 | Komentarze 0

Kolejny urlop - jak co roku, trwa w najlepsze. To już szesnasty urlop i kolejny, kiedy okazało się, że w pracy MUSZĘ być, bo świat się skończy i nikt nie zrobi tego, co ja MUSZĘ (???) zrobić. To nic! Jak dotąd, w całym moim okresie pracy miałem tylko dwa urlopy, kiedy nikt mi nie zawracał (_._) Może uda się doczekać kolejnego w jednym kawałku. Nic więcej nie napiszę... Łudzę się... Jutro też do pracy. Wrrrr! Tymczasem planuję swoje wakacje na rowerze w towarzystwie:) To mi pomaga trwać w dobrym humorze.

Pieniężno i Muzeum Misyjno - Etnograficzne

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 0

O 7:00 na starcie spotkała się nas ósemka. Cel: Muzeum Misyjno - Etnograficzne w Pieniężnie - miejsce, w którym ostatnio byłem mając 15 lat... Z podobną "częstotliwością" bywała tam również Alanda z elbląskiego forum. Wycieczka w założeniu miała być o tyle ciekawa, że pierwszy etap (bryk do samego Pieniężna) był zaplanowany, a trasa powrotna: niech się dzieje wola nieba. I niebo podyktowało nam swoje warunki. Dobre dwie godziny spędziliśmy chowając się najpierw pod drzewem, a potem na przystanku autobusowym. Pompa była zacna, dość wspomnieć to, co w tym samym czasie działo się w Elblągu. Plany Ilfinga co do kąpieli w jakimkolwiek jeziorze wzięły w łeb - ale za to ognisko mieliśmy niecodzienne. To taka mała tajemnica uczestników tej wycieczki :D W wyprawie udział wzięli: Aga, Alanda, Owieczka, Ilfing, Krzysiek, Mod, Quintus (etapami) i moja skromna osoba. Podziękowania dla wszystkich za wspólnie spędzony czas i dobre humory. Zdjęcia z wyjazdu w galerii Krzyśka.
Trasa: Elbląg - Młynary - Pieniężno - Płoskinia - Chruściel - Kurowo Braniewskie - Młynary - Elbląg

Wokół XI EINO - "XIII EINO ALLEYCAT 18+"

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj odbyła się kolejna edycja EINO (Elbląskiej Imprezy Na Orientację), której organizatorem był Marciniak. Pierwsze km przejechałem towarzysząc organizatorowi w "rozstawieniu" punktów orientacyjnych, potem tylko dojazd na miejsce startu (Bażantarnia) i marne kilka km w ramach drogi do domu, odprowadzając Tomara z rodziną. Impreza - jak zawsze - ciekawa, tym razem jednak sposób oceny przez Marciniaka wzbudził dużo kontrowersji. Zdania były podzielone, a sami zwycięzcy zaskoczeni. Tematu rozwijać nie będę, bo... było naprawdę gorąco. Dość powiedzieć, że Darecki głośno wyraził swoja opinie co do zamiaru ujęcia tej edycji w statystykach EINO. Mam nadzieję, że wszystko skończy się dobrze dla wszystkich, bo Zwycięzcom należą się laury... Jutro Bryk do Pieniężna :)

Przez Bażantarnię w butach i na rowerze

Czwartek, 7 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 0

Dałem się namówić... Do Bażantarni dotarłem wraz z Alandą z godzinnym opóźnieniem (zapowiedzianym dzień wcześniej). Przy Mostku Elewów spotkaliśmy śmietankę wymiataczy z naszego forum. Trzeba przyznać, że podeszczowe ścieżki spowodowały cudowne przemieszczenie błota na plecy niektórych. Kilka dzikich ścieżek zdecydowanie poprawiło mój nastrój i wygląd roweru - pozostali grzecznie przemilczeli fakt spowalniania przeze mnie tej przejażdżki po kilku górkach. Najważniejsze, że człowiek trochę płuca przewietrzył :)

Spacerowo z synem

Poniedziałek, 4 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 0

W ramach spaceru z juniorem mały serwis roweru. Niby urlop a czasu na śmiganie gdzieś dalej brakuje... A to jakaś drobna robota w domu, a to żona z pracy wraca o dość późnej porze. To podobno tzw. "urlop wypoczynkowy" :) Tylko ja chce wypocząć na rowerze...